KONA 2022.
ROVE AL 650
Razina opreme | Srednja |
---|---|
Namjena | Staza, cesta, puteljak |
Okvir | aluminij |
Vilica | kruta |
Kočnice | Disk, mehanički |
Kotači | 27,5" |
Spol | muški, unisex |
Cijene | |
Gotovina |
6 073,00kn
(806,03 €) |
Kredit | 6 073,00kn |
Dodatni popusti |
Staro za novo do 2000kn 5% za odličnike |
Fiksni tečaj konverzije | 1€ = 7,53450kn |
Okvir Kona 6061 Aluminum Butted
Vilica Kona Project Two Aluminum Disc
Pogon Samox 34/50t
Ležaj pogona CH52
Pedale nisu uključene, možemo pokloniti neke rabljene, za prvu nogu
Lanac KMC Z8.3
Stražnji lančanik Shimano Claris 11-34t 8spd
Prednji mjenjač Shimano Claris
Stražnji mjenjač Shimano Claris
Ručice mjenjača Shimano Claris
Kočnice Tektro Myra 160/160mm
Ležaj vilice FSA No.10
Volan Kona Road
Lula volana Kona Road
Cijev sica Kona Thumb w/Offset 27.2mm
Sjedalo Kona Road
Glavčine Formula 100x9mm/135x10mm
Žbice Stainless Black 14g
Obruči WTB SX19
Gume WTB Venture Comp 650x47c
https://konaworld.com/rove_al_650.cfm
JAVITE SE PRIJE DOLASKA
..da željeni bicikl potrebne veličine bude neprodan, i spreman za probu. Predaleko je Markuševečka Trnava za dolazak na blef. Jes' da ima krasnih krajobraza.. ali bolje je izlet uklopiti u uspješnu nabavu savršenog bicikla..
Ako Vam se ne da klikati po pretrazi, javite koliko ste visoki i za što trebate bicikl- ponudit ćemo najprikladniji, ako postoji.
'Staro za novo'
Kod kupnje novog, odobravamo isplativ popust ako nam donesete bezvrijedan ili malo vrijedan bicikl ili njegov dio. Uz cijenu su upisani iznosi koje možete očekivati. Ako ne piše- znači da je cijena već maksimalno snižena, i nema dodatnog popusta.
Dakle: ako donesete Pony koji vrijedi 50 kn dobit ćete barem 100 a i to se može povećati ovisno o cijeni bicikla koji kupujete i Vašoj umješnosti u cjenkanju:) Eto, stvar je zamišljena zato da ne bacite taj Pony na glomazni otpad, nego da se reciklira.
A možete nam jeftino prepustiti i svoj oskuplji bicikl...
'Odličnik'
Popust za odličnike mogu ostvariti:
1) Osoba koja se u privatnom i profesionalnom životu istakla postignućima koja donose dobrobit cijeloj društvenoj zajednici.
2) Zaposlenike znanstvenih i srodnih instituta zamolit ćemo da nas obogate pokojim vrijednim saznanjem.
3) Odlične učenike i studente također vrlo poštujemo, ali morat ćemo provjeriti njihovo znanje, zbog sumnji u hrvatsko školstvo. A ako su stvarno lumeni, za ostvarenje popusta morat će potpisati izjavu o suzdržavanju od emigriranja.
ili/ili
Gore navedeni popusti ne mogu se zbrajati:(
Odlučite koji Vam se više isplati...
UVJETI PLAĆANJA
obročno plaćanje:
VISA do 60 rata (12 bez kamata),
DINERS 12-24-36 bez kamata,
PBZcard do 6 rata bez kamata.
Zaba MASTERcard do 36 rata (kamatno).
Popust za gotovinu (iznos popusta ovisi o modelu, i naveden je kod svakog bicikla)
TAX FREE - povrat poreza (25%) kod izvoza
Disk, hidraulika
Hidrauličke disk-kočnice (sasvim solidan primjerak), imaju svojevrsno ulje (mineralno ili DOT- nećemo sad još komplicirati o razlikama) unutar crijeva, za razliku od mehaničkih, koje imaju sajlu.
Hidrauličke kočnice (mogu biti i obručne, ne samo disk), odlikuju se većom snagom kočenja, boljom modulacijom stiska... I nisu puno skuplje od mehaničkih.
Čak se u zadnje vrijeme više isplati kupiti bicikl sa hidraulikom od kasnije nadogradnje V-kočnica, jer ispada da dobijete komplet kočnice u pola cijene (kad biste kupovali posebno hidrauličke kočnice + rotor + adapteri + glavčine + rad).
Preporučamo ih težima od 90kg, pogotovo za šumsku vožnju.
Laganim osobama, pogotovo za po cesti- zaista ne trebaju, osim za šminku.
Prednosti bilo kakve disk-kočnice u odnosu na obručnu (V, hidro, kantilever, kaliper..):
- Ne troši se obruč (kompliciranije i skuplje ga je zamijeniti nego disk (rotor)).
- Ako se savine obruč, ne treba otpuštati kočnice da bi se slobodno vrtio.
- Ne gužva se blato u čeljusti.
- Obloge (pakne) duže traju.
- Ne bi vjerovali, ali uglavnom je manje podešavanja u odnosu na V-kočnice
Nedostaci:
- Dobra disk kočnica je uglavnom skuplja od dobre V-kočnice
- Malko veća težina
- Zna šuškati, pogotovo u zavojima (bicikl je fleksibilan) a nekvalitetne kočnice i konstantno prijanjaju o rotor ili su češća odzračivanja... ali bicikla sa takvim kočnicama nema kod nas;)
29''
Popularni tventinajneri, 29aši, 29er... [primjerci iz naše ponude]
Debela (široka i visoka), većinom ripnasta guma na obruču promjera 28''.
Toplo preporučamo višim osobama (185+), a vruće ih preporučamo vrlo visokima i
onima koji se tako osjećaju. Pogotovo ako bi više vozili po mirnijim terenima
a manje po strmim tehničkim spustevima.
Veći promjer kotača (u odnosu na 26'') omogućava lakše prelaženje izbočina/udubina, radije se kotrlja, veći volumen gume bolje upija udarce... Postiže se veći okretni moment, a time i veće brzine.
Uz to su i vizualno prikladniji za velike okvire i visoke vozače;)
Za vožnju po cesti ili makadamu, moguće je staviti i relativno jeftine- uže i glađe gume, čiji izbor je širok, za razliku od 27,5colaša.
Ako želite jači 'trekking' (neki ga zovu i 'cross' bicikl, a služi i za cestu i za stranputicu, vidi 'staza, cesta i puteljak'),
ili trebate jači 'trekking' jer imate 100tinjak kila- stavite mu veće prednje lančanike i juriiš!
27,5'' (Što kaže GIANT, koji brije na 27,5)
Referiraju se na 26'', kažu 27,5 je značajno bolji, a 'pljuju' po 29''
Ukratko: za turbo utrkivače je bolji 27,5 nego 29. (opaska urednika)
''
1. Manja težina
- 27.5” kotači su samo 5% teži od 26” kotača. Za usporedbu, 29” kotači čak su 12% teži od 26”.
2. Efikasnost (kod ubrzanja, skretanja i kočenja)
- Kotači veličine 27.5” imaju bolje ubrzanje u odnosu na 29'' (a lošije u odnosu na 26'')
- Kotači veličine 27.5” prelaze preko prepreka sa boljom kontrolom od 26” kotača, a jednako lako kao i 29” kotači. (??)
3. Bolja kontrola
- Veća dimenzija kotača ima i veću kontaktnu površinu, a time i bolje prijanjanje na podlogu.
Kontaktna površina kod 27.5” je približno jednaka kao i kod 29” kotača.
- Veličina kotača nameće i minimalnu veličinu okvira. Što je okvir veći, veća su uvijanja pod opterećenjem,
što rezultira manje preciznim upravljanjem i slabijim ubrzanjima.
Okvir 27.5” bicikla uvija se značajno manje od okvira 29” bicikla što rezultira boljom kontrolom.
''
*Opaska urednika: E' tu sam vas ček'o!! Zato jer niste sposobni proizvesti (skoro cijela branša, ne samo Giant) kvalitetan okvir dostojne veličine za prosječnog Dinarca/Balkanca, zato svima preporučujete premale veličine, je li?
DNO: Tourney, Altus...
Oprema na biciklima dostojnim djece, laganijih rekreativki, nježnijih mužeka...
Pravom muškarcu može poslužiti za do dućana i nazad. Birtija je već previše...
U tu kategoriju uklopili smo Shimanovu liniju 'Tourney'iz šumske i gradske sekcije,
'2300' i 'Claris' iz cestovne, neznane junake iz SRAM-ove radionice, itd.
Moguće je da im je stražnji mjenjač npr. 'Altus', čak i 'Deore'... ali ako je ostatak
nižeklasni, nismo se mogli suzdržati da ih svrstamo tu.
Uglavnom nemaju dvostruke obruče kotača, nego savitljivije jednostruke.
NIŽA SREDNJA: Acera...
Osim Shimanove 'Acere' (8 brzinske, uglavnom mjenjačkog sustava), Uz pokoji komad Altusa
ovdje su svrstani i cestovnjaci sastavljeni od 'Sora' i SRAM Apex komponenti,
te bicikli sa natruhom Tiagre i Altusa. I ostali, po osjećaju. Ispravite nas ako griješimo.
Ovi bi već trebali imati dvostruke obruče kotača. Možda se omakne neki koji nema.
Klase Shimanovih dijelova od 'jače' naniže:
https://bike.shimano.com/en-EU/components/mtb.html
..s tim da od Deorea naviše to 'jače' uopće ne znači da je trajnije, nego samo laganije.
Pogotovo biste se prevarili tražeći vrhunske klase vilica, od kojih su mnoge namijenjene
za utrkivače prosječne težine 66kg;)
SREDNJA: Alivio, Tiagra...
U ovoj klasi se nalaze bicikli za koje smo procijenili da su relativno
dugotrajni i izdržljivi, vrlo preporučljivi ozbiljnijim rekreativcima a
pogotovo za transportne potrebe.
Ako imaju nešto Shimanovog Deore-a uz prevladavajuće ostale komponente,
kao Acera (ili Altus) 9 brz, Alivio, gradski 'Nexus' ili cestovna 'Tiagra'.. Tu su.
Moraju imati 'duplu felgu' (primjerak takvog obruča kotača)
Vilice su im uglavnom ukrutive, sa čeličnim oprugama (Lijep primjerak vilice)
VIŠA SREDNJA: Deore...
Dobro došli u klasu pravih biciklista; čestih putnika i povremenih utrkivača!
Ovdje Vas očekuju bicikli sastavljeni uglavnom od Deorea, ili SRAM-ovog X7
uz moguće poneki XT ili SLXić što se tiče šumskih bicikala. Za gradske, tu je Alfine (rijetkost).
Kod cestovnih: SRAM Rival, Shimano 105 uz eventualno malo Tiagre.
Sigurno imaju dvostruke obruče; šumski i trekinzi vjerojatno maju hidruličke disk-kočnice, a možda čak i zračnu vilicu (za kojom ne treba previše žuditi)
Klase Shimanovih dijelova od 'jače' naniže:
https://bike.shimano.com/en-EU/components/mtb.html
..s tim da od Deorea naviše to 'jače' uopće ne znači da je trajnije, nego samo laganije.
Pogotovo biste se prevarili tražeći vrhunske klase vilica, od kojih su mnoge namijenjene
za utrkivače prosječne težine 66kg;)
VRHUNSKI: XT, X0...
E, ova klasa već rijetkima stvarno treba.
Vozite intenzivno svaki dan?
I to po šumi. Ili trenirate za cestovne utrke??
Za gradsku vožnju, ne preporučamo ih- zbog velike mogućnosti krađe.
Shimano: XT, SLX, LX, ZEE, Ultegra i možebitne kombinacije.
SRAM: X9, Force... Uključuje i bolje zračne vilice.
Možda su stavili i koji XTR ili X0 iza, ali ne dajte se smesti.
Uostalom, ako Vam 'treba' ta klasa- vi o tome znate više nego mi. Linkove ne stavljamo jer ih već imate u bukmarksima;)
Tko ne zna, ne mora ni znat'.
Klase Shimanovih dijelova od 'jače' naniže:
https://bike.shimano.com/en-EU/components/mtb.html
..s tim da od Deorea naviše to 'jače' uopće ne znači da je trajnije, nego samo laganije.
Pogotovo biste se prevarili tražeći vrhunske klase vilica, od kojih su mnoge namijenjene
za utrkivače prosječne težine 66kg;)
Sve super,
Međutim... Noviji vrhunski MTB modeli namijenjeni su za šumetine gdje se jedva penje, a na nizbrdici grčevito koči... Vaš izabranik možda nije prikladan za rekreativno-transportne potrebe: Ima male prednje lančanike, te biste po ravnom [a pogotovo na blažoj nizbrdičici po asfaltu, i općenito po otvorenijim stazama- čak ponekad i šumskim] vrtili uprazno. Vi možete, on ne može. Po ravnom je poluinvalid..
Kao minimum za transportno-rekreativne potrebe bih naveo: 40 zuba prednji veliki lančanik.
48 zuba je neki standard za položenije terene (najveći prednji lančanik. A naravno da ima i najmanji lančanik - pogodan za lak uspon na Sljeme, i po šumi) i to se pojavljuje na uobičajenim 'treking' modelima.
Preporuka maksimuma kojeg možete iskoristiti za navedeni način vožnje:
http://www.ciklus.hr/bicikli/cube/nature-exc/
Na njemu se možete i dići na noge pa projuriti Nasipom...
Malo preko maksimuma potrebnog za transportno-rekreativne potrebe:
http://www.ciklus.hr/bicikli/cube/nature-sl/ .Taj je cca klasa Giant XTC SLR1, a juri i po ravnom.
Najmanjim prednjim lančanikom (26z) može savladati i rasute zavojite staze na strmoj uzbrdici (on može, ali sad možda Vi ne možete:)
[Izgleda, ide trend smanjivanja lančanika i u segmentu trekinga, jer je valjda cijela međunarodna zajednica omlohavila. A nekad smo svi gazili 42zuba i po ravnijoj šumi..]
VRHUNARAVNI: XTR, Red, XX, DuraAce, SAINT, Record...
Ovdje su svrstani bicikli koji uključuju vrhunske komponente i šumskih i cestovnih (natjecateljskih) bicikala:
1) Shimano: XTR, Dura Ace, SAINT;
2) SRAM: XX1, XX, X0, SRAM Red
3) Campagnolo: Super Record
Pažnja,pažnja! Ako je bicikl cijeli od navedenih sastojaka (ne samo stražnji mjenjač), ima i odgovarajuću cijenu.
Ako Vam zaista treba takav, dobit ćete ga od sponzora, svake godine novi. Uz to dobit ćete i besplatnu izmjenu krvi i ostale pogodnosti...
Ne kupujte to... osim ako imate previše novca a već ste otvorili sto novih radnih mjesta i nahranili raskapače kontejnera (ili im dali štap a ne ribu;).
Klase Shimanovih dijelova od 'jače' naniže:
https://bike.shimano.com/en-EU/components/mtb.html
..s tim da od Deorea naviše to 'jače' uopće ne znači da je trajnije, nego samo laganije.
Pogotovo biste se prevarili tražeći vrhunske klase vilica, od kojih su mnoge namijenjene
za utrkivače prosječne težine 66kg;)